Friday, March 2, 2012

Set Bekam KangZhu 24cup Sudah Mari.



Update Terbaru 24-Sept-2012 (Promosi harga Diskaun)




Set Bekam Kangzhu 24cup (Red Box)  = Rm 195  Rm180


 Set Bekam Kangzhu 24cup (Aluminium Box)  = Rm210 Rm190
 

 Set Bekam Kangzhu 24cup (Kotak Ekonomi)  = Rm120
 
- Semua harga di atas tidak termasuk kos penghantaran ataupun poslaju.

- Proses penghantaran dilakukan secara Pos Laju, Runner motor (Klang / Shah Alam sahaja)
atau berjumpa terus dengan saya di Kg. Meru Klang tanpa kos penghantaran.

- Jika mahu membeli dalam jumlah yang banyak sila SMS atau Call saya untuk mendapatkan harga borong.

 - Berminat Boleh Call, SMS atau email saya di;
H/P:               019-6052062       Raziff
H/P:               013-6978581       Ary
Email:    kahfi_max@yahoo.com



riwayt Ahmad, Sabda Rasulullah S.A.W;
"ini (bekam) adalah sebaik-baik cara pengubatan yg digunakan manusia."

3 comments:

  1. saya nak beli 2 kotak (kotak ekonomi).boleh diskaun?

    ReplyDelete
  2. Maaf En. Nurwaqif dan Aren sebab lambat reply. Sms/call saya untuk mendapatkan harga diskaun. Buat masa ini saya belum lagi bersedia untuk membuka kelas bekam. Rasanya En.Aren boleh mencari sendiri di Google. Banyak rakan2 kita di luar sana yang ada buka kursus bekam. Wassalam..

    ReplyDelete