Friday, June 1, 2012

Alat Pengukur Gula Dalam Darah - Berkualiti dan harga murah dari pasaran

Pengukur Kadar Gula Dalam Darah - Accu-Chek Active Glucose Meter RM 195.

ACCU-CHEK ACTIVE Glucose meter atau Alat Monitor kadar gula dalam darah dalam masa 5 saat sahaja.




Warranty Kilang sSeumur Hidup.

Bagi Anda yang menderita penyakit DIABETES / Kencing Manis baik ditahap 1 atau 2, perlu memiliki alat monitor kadar gula ini.

Sangat mudah digunakan. Hanya setitik darah dari hujung jari menggunakan pen dan jarum lancet Accu-Chek yang berkelajuan tinggi (Sudah termasuk dlm set ini) sehingga tidak ada rasa sakit.


Mempunyai memori sehingga 350 nilai bacaan bersama-sama dengan tarikh, masa dan terdapat fungsi Infrared yang boleh anda sambungkan ke PC membolehkan anda lakukan program analisis

Berat : 700 gram

Detail Produk:
Perlengkapan bersama alat:
* Alat Monitor (Utama)
* Bateri
* Lancet (Alat berjarum pengambil sampel darah)
* 10 jarum
* Warranty Card
* Manual Book
Perhatian. - Test Strips Untuk set ini tidak disertakan sekali. Anda boleh membelinya di Farmasi atau direct dgn saya sendiri. sekotak (50pcs) Accu-Chek Strips RM95.

Pengukur Kadar Gula - Abbott Optium Xceed RM220​



Abbott Optium Xceed Glucometer adalah alat pengukur gula dalam darah yang mudah digunakan dan berkesan membantu mereka yang menghidap diabetes serta menguruskannya.

Paparan Skrin yang besar dan kapasiti memori yang luas disamping boleh mendapatkan bacaan secara purata, Xceed Optium hanya memerlukan saiz sampel darah yang kecil hanya μL 0,3 sahaja sudah memadai.

Disebabkan hanya saiz sampel darah kecil, Optium Xceed telah menggunakan pen High Speed Lancing semasa mengambil darah yang mana ia kurang menyakitkan.

Xceed Optium boleh mengembalikan keputusan ujian dalam tiga saat, salah satu meter terpantas di pasaran.
Ketone testing

Optium Xceed juga Ciri-ciri Ketone testing, menyediakan jaminan tambahan bahawa pengidap Diabetis harus memilikinya.

  • Simple blood glucose testing
  • Large backlit display
  • Large memory with averaging
  • Ketone testing for extra reassurance
  • Strips: Abbott Optium Plus test strips and the meter automatically re-programs and calibrates the meter to use new test strips.
  • Batteries: The meter requires one replaceable #2032, 3 volt, lithium battery that should last for 1,000 tests.


Pengukur Kadar Gula dalam darah - One Touch-Ultra 2 RM190


Unik: Ciri-ciri seperti sebelum dan selepas purata makan - Membuat ia mudah untuk menguruskan diabetes sekitar makan. OneTouch Meter Ultra2 didatangi lengkap dengan pelajaran Diabetes peringkat permulaan + buku kecil yang boleh membantu anda menguruskan diabetes anda dalam pemakanan.

Ciri-Ciri

Kurang Kesakitan
Sekarang anda boleh menguji pada lengan anda. Ia kurang sensitif daripada jari anda kerana ia mempunyai hujung saraf yang lebih sedikit. Anda mempunyai kebebasan untuk memilih di mana untuk menguji

Hanya sedikit darah sudah memadai.

Meter OneTouch Ultra hanya memerlukan sampel darah kecil jadi anda boleh menggunakannya Pen Lancet darah yang didatangi sekali pada set ini.

Bacaan yang cepat.

Dengan keputusan yang tepat dalam masa 5 saat, ada menunggu tidak. Anda boleh merasa yakin dengan keputusan anda. Sama ada anda berada dalam kawasan tanah tinggi atau rendah, Meter OneTouch Ultra menyampaikan bacaan yang tepat.

Persampelan lebih mudah

Rekabentuk Ujian Semenanjung OneTouch Ultra secara automatik menarik darah ke dalam jalur ujian, dan menunjukkan anda jika ada darah yang cukup untuk bacaan yang tepat.

Ujian yang lebih selesa

Sample Darah dari laras OneTouch Ultra mempunyai OneTouch UltraClear yang membantu anda untuk mendapatkan sampel yang diperoleh daripada lengan anda, dan menyesuaikan kepada kedalaman yang paling selesa untuk anda.

OneTouch Ultra2 Secara ringkasan.

Ujian ke atas lengan atau Jari, Memerlukan Saiz Sampel darah yang sedikit , 5 saat bacaan diperolehi, OneTouch Ultra Fast Draw Design Test Strip, 150 Ujian Memori, Boleh melakukan dounload Data, Saiz Meter yang Kecil,

Meter, buku log, OneTouch Ultra FastDraw Design Strips, pen dan jarum Lancets, Buku / Panduan Pantas Rujukan Pemilik, Penyelesaian Kawalan, OneTouch UltraSoft BloodSampler


Untuk Poslaju tambahan Rm8 (semenanjung) dan Rm15 (sabah/sarawak)
Pembayaran boleh dilakukan melalui Akaun Maybank /Cimb saya. Sila hubungi saya untuk mendapatkan no akaun.


Sila Hubungi:

Raziff : 013-3314646
Ary : 013-6978581

Email : raziff@windiany.com

Kunjungi Laman Web Baru Kami di:
 http://windiany.com/ 
Harga-harga yang saya tawarkan ini adalah harga promosi untuk sebulan dua sahaja. Selepas itu harga adalah akan berbeza. Harap-harap boleh faham la ye...
Wassalam..
 
 

No comments:

Post a Comment