Saturday, June 2, 2012

Pen Akupuntur Elektronik Korea RM 180



Assalamualaikum..

Diperkenalkan Produk baru yang banyak manfaatnya InsyaAllah. Pen Akupuntur Elektronik Made in Korea. Sangat berkesan merawat sesuatu penyakit terutamaya berkaitan Sendi-sendi dan otot.. Hanya RM180 sahaja.



Electronic Accupunture Pen bekerja seperti Akupunktur biasa yang menggunakan jarum – Tetapi kaedah ini adalah tanpa jarum yang telah terbukti berkesan, mudah, Menjimatkan wang dan cepat untuk merawat sesuatu penyakit.! Inilah doktor anda apabila berada dirumah. 

Jika anda takut pada jarum Akupuntur atau tiada masa untuk ke pusat rawatan Akupuntur atau charge rawatan akupuntur yang mahal, ataupun anda dikehendaki melakukan rawatan akupuntur yang kerap. Anda harus memilikinya.


Electronics Accupunture telah dikaji oleh ramai saintis dan doktor Jepun yang juga pernah belajar bio-elektrik (hubungan yang rapat antara tubuh manusia dan elektrik). Mereka mengukur jumlah tenaga elektrik yang dihasilkan oleh jantung, otak, oleh sel-sel individu, serta dari penguncupan otot.

Electronics Accupunture menghasilkan rangsangan oleh arus voltan yang lemah yang paling penting dan berkesan untuk kesihatan. Dan rawatan akupunktur China adalah berdasarkan kepada prinsip ini. Apabila rangsangan fizikal seperti menindik dengan jarum, caj bio-elektrik boleh dirangsang kawasan dan arus elektrik akan terjana. Menggunakan kaedah ini, pelbagai penyakit seperti sakit pinggang, kebas, sakit bahu, sendi siku, lutut, sakit leher, dan lain-lain boleh disembuhkan. Semua Electronics Accupunture perubatan berdasarkan prinsip arus elektrik.

Dalam tempoh tiga tahun pengenalan Electronics Accupunture ini di Jepun, 8,000 unit dijual setiap bulan. Ramai pengguna di Jepun adalah pengamal Akupuntur dan doktor perubatan.

Electronics Accupunture adalah mudah untuk digunakan dan tidak menyebabkan sebarang kesakitan. Semua yang anda perlu lakukan adalah meletakkan mata pen pada kawasan yang dirawat dan tekan punat pada bahagian hujung 6 hingga 12 kali bagi kawasan itu. Setiap kali anda menekan,  sistem saraf anda dirangsang dan sakit dalam otot akan menjadi lega

Anda tidak perlu bersusah payah untuk mempelajari akupunktur dalam menggunakan Electronics Accupunture ini. Jika anda mempelajari Akupunktur pun, ia adalah maklumat yang baik untuk diketahui. Walau bagaimanapun, Electronics Accupunture telah dicipta untuk kegunaan yang hanya memerlukan mencari tempat yang anda mahu melakukan rangsangan dan tekan.

Manfaat yang sangat hebat. dan kuasa penyembuhan yang Efaktif
Mudah, Cepat dan menjimatkan wang dan masa anda. Anda pasti boleh melakukannya sendiri
Kelebihan
* Untuk memudahkan pengaliran peredaran darah
* Untuk kuasa sehingga antiphlogistic kerana ia meningkatkan bilangan sel darah.
* Untuk menentang keradangan - antiphogistic
* Untuk meningkatkan Antibodi tubuh.
* Untuk menggalakkan pemulihan secara spontan dari penyakit


Membantu melegakan kesakitan:
* Kecederaan Sukan
* Terowong Karpal
* Sakit otot (bahu, leher, pingang, peha, kaki, lutut, siku dan lain-lain)
* Sendi Tegang
* Migrain
* Artritis
* TMJ


DESCRIPTION
· Quantity : Acu pen 1pcs Bettery 2 pcs(Bettery is Acu pen only)

"One battery is included inside the AcuPen."
· Weight : 225g
· Size(Acu pen length) : 13cm(5.1inch)
· Size(bettery length) : 7.5cm(2.9inch)
· Manual (Korean and English)
· Place of origin : Seoul,Korea
· Condition : New
· made in Korea


Soalan Lazim

Adakah selamat Electronic Acupuncture?
Sama seperti Acupuncture biada atau Acupressure, produk ini adalah sepenuhnya selamat.


S. Adakah rawatan ini Boleh diberi melalui lapisan pakaian?
A. Ya, tetapi rangsangan kurang kuat. Menggunakan Acupunture Pen terus ke kulit adalah lebih baik.

S. Bahagian manakah pada badan yang paling berkesan jika menggunakan
Acupunture Pen ini?
A. Ia adalah yang paling berkesan untuk masalah-masalah sendi seperti siku, lutut, pingang, pergelangan kaki, Bahu, leher dan sakit kepala.

S. Adakah menggunakan 
Acupunture Pen selamat untuk wanita dan orang hamil atau pada penghidap sakat jantung?
A. Sebagai langkah berjaga-jaga, orang yang mempunyai apa-apa syarat tidak sepatutnya menggunakan perangsang Acupunture Pen.

S. Apabila anda memberi rawatan kepada orang lain dan menyentuh mereka di atas bahu atau bahagian lain badan mereka, anda akan mendapat kejutan elektrik yang sama, Apakah ini normal?
A. voltan ini adalah selamat dan normal, ia elektrik statik. Jika anda kuatir tentang kejutan semasa rawatan dengan peranti Acupunture Pen, anda harus mengelak daripada membiarkan tangan anda dari bersentuhan dengan orang lain.

S. Adakah menggunakan peranti Acupunture Pen dan kesan-kesan sampingan?
A. Tidak, tidak ada. Selepas rawatan yang panjang, anda mungkin merasa letih atau lesu keesokan harinya. Ini adalah tanda bahawa kuasa diri penyembuhan badan anda sedang berusaha untuk memulihkan kesihatan asal anda. Ia tidak perlu bimbang anda selagi anda tidak melibatkan diri dalam senaman berat. Orang yang mempunyai kulit yang sensitif mungkin mengalami (ini sangat jarang berlaku) beberapa kemerahan atau ruam, tetapi ini akan hilang dalam masa dua atau tiga hari.

S. Pada beberapa titik pada badan saya, saya tidak boleh merasa urutan Acupunture Pen, namun di tempat-tempat lain saya dapat merasakan ia kuat. Adakah ini bermakna bahawa sesuatu yang tidak kena dengan Acupunture Pen saya?
A. Tidak, tiada apa yang salah. Tindak balas badan berbeza-beza, bergantung kepada titik di mana urutan Acupunture Pen dikenakan.





Sila Hubungi:

1.  Raziff :   
013-3314646
2.  Ary :        013-6978581
3.  Email :     raziff@windiany.com



Kunjungi Laman Web baru kamai di:
http://windiany.com/



 

No comments:

Post a Comment